IT4Innovations je předním výzkumným, vývojovým a inovačním centrem v oblasti vysoce výkonného počítání (HPC), datových analýz (HPDA), umělé inteligence (AI), kvantového počítání (QC) a jejich aplikací do dalších vědeckých, průmyslových i společenských oborů. Má silné mezinárodní vazby a zaměstnává více než 150 vědeckých, technických i administrativních zaměstnanců. V současné době IT4Innovations provozuje dva superpočítače: Karolina (15,7 PFlop/s, instalovaný v létě 2021) a Barbora (849 TFlop/s, instalovaný na podzim 2019). IT4Innovations bude hostit kvantový počítač konsorcia LUMI-Q a je členem konsorcia provozujícího superpočítač LUMI.
Do Oddělení veřejných zakázek a právních služeb hledáme
AsistentKU oddělení veřejných zakázek a právních služeb
Popis pracovních činností:
- zajišťuje oběh při schvalování a podpis smluvních dokumentů,
- zajišťuje korespondenci v právní agendě,
- vyřizuje nebo spolupracuje při vyřizování reklamací, vymáhání smluvních pokut a obdobných nároků,
- vede evidenci smluv a zajišťuje agendu zavádění smluv do interní databáze (vč. podílení se na uveřejňování smluv v Registru smluv), vedení spisové služby,
- zajišťuje oběh a schvalování požadavků nákupů, vede evidenci nákupů,
- další možná související agenda dle časových možností a schopností.
Výše úvazku: 1,0
Forma úvazku: pracovní smlouva na dobu určitou
Předpokládaný nástup: ihned a nebo dle domluvy
Požadujeme:
- VŠ vzdělání minimálně bakalářského stupně - právní zaměření výhodou, nebo SŠ vzdělání s minimálně dvouletou relevantní praxí s obdobnými agendami jako v náplni pracovní činnosti výše,
- zodpovědnost, pečlivost a samostatnost,
- znalost AJ (slovem a písmem),
- komunikační́ a organizační dovednosti, reprezentativní vystupování,
- proaktivní přístup k práci a chuť učit se novým věcem,
- znalost práce s MS Office, schopnost práce se spisovou službou výhodou.
Nabízíme:
- práci v perspektivní organizaci na hlavní pracovní poměr,
- mzdové ohodnocení dle praxe a zkušeností kandidáta,
- jazykové vzdělávání a odborná školení,
- moderní pracovní prostředí a možnost parkování přímo na pracovišti,
- 6 týdnů dovolené,
- pružná pracovní doba a možnost částečně pracovat z domu,
- univerzitní mateřská školka,
- příspěvek na penzijní připojištění po prvním roce pracovního poměru,
- závodní stravování v menze,
- MultiSport karta.
Přihlášky doložené životopisem a motivačním dopisem zasílejte na mailovou adresu: petra.brozova@vsb.cz do 6. 1. 2025.
Do předmětu zprávy uvádějte prosím „VŘ na pozici Asistent(ka) veřejných zakázek a právních služeb“.
Osobní údaje uchazeče budou zpracovány v rozsahu nezbytném pro realizaci výběrového řízení v souladu s Nařízením EU 2016/679.